.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نابساماني صنعت ساختمان با حضور افراد غير متخصص

رييس انجمن انبوه سازان شهرستان آمل اعلام کرد: نابساماني در صنعت ساختمان سازي به جهت نفوذ افرادي که هيچ گونه سر رشته اي در ساخت و ساز ندارند در حال افزايش است.

" عبدالله صالحي " روز دوشنبه در جلسه مشترک شوراي اسلامي شهر ، شهرداري و انجمن انبوه سازان آمل گفت: رويکرد انجمن انبوه سازان در جهت خانه دار شدن افراد نيازمند است .

وي ادامه داد : دولت براي اجرايي شدن مسکن مهر به سمت انبوه سازان روي آورده است و امکانات بالقوه اي که انبوه سازان در اختيار دارند مي توانند در رشد ، توسعه و شکوفائي اين صنعت تاثير گذار باشند.

وي نظارت موازي ادارات و سازمانها بر اجراي پروژه هاي دولتي را از مشکلات عنوان کرد و گفت: موازي کاري سبب تاخير در به ثمر رسيدن پروژه شده و در نتيجه طرح زيان آور خواهد شد.

وي با بيان اينکه براي داشتن جامعه اي با پيشرفت و تکنولوژي روز بايد از افراد کاردان استفاده کرد ، گفت: شوراي اسلامي شهر و شهرداري آمل تمام توان خود را صرف عمران و آباداني شهر مي کنند تا شهري آباد و مردمي شاد داشته باشيم و هر کسي را نمي توان به عنوان شهردار فعال قلمداد کرد.

صالحي که از انبوه سازان برتر کشور نيز مي باشد ، به حضور بخش خصوصي در اجراي طرح هاي شهري اشاره کرد و ادامه داد: حضور بخش خصوصي فعال در صنعت ساختمان طي دهه هاي پيش مورد غفلت قرار گرفته است در حالي که معتقدم اين گروه مي توانست در پيشبرد برنامه هاي دولتي بسيار موثر باشد.

رييس هيات مديره انجمن انبوه سازان مسکن آمل با بيان اينکه صنعت ساختمان نزديک به نصف اقتصاد کشور را در بر مي گيرد ، ادامه داد : پايه هاي هرم اقتصادي شهرداري ها صنعت ساختمان است.

به گفته وي ورود افراد غير حرفه اي در صنعت ساختمان موجب نوسانات بازار مسکن مي شود .

وي گفت انبوه سازان مسکن علاقمند به اين حرفه و کارآفرين هستند و تعامل با ادارات مرتبط و شهرداري را در راستاي حل مشکلات موجود ، از اهداف تشکيل انجمن صنفي انبوه ساز مسکن مي دانند.

صالحي تدوين شيوه نامه براي انبوه سازان مسکن ، واگذاري پروژه هاي دولتي بدون مناقصه و حضور ثابت يک نفر از اعضاي انجمن انبوه سازان در کميسيون ماده 64 را از خواستهاي اين انجمن ذکر کرد.

وي با ابراز اميدواري گفت: دولت محترم نيز نسبت به پرداخت تسهيلات تسريع کرده و مسکن را جز رفاه اجتماعي همانند صندوق بازنشستگي ، بهداشت درمان و آموزش پزشکي قرار دهد.

" حسين عليزاده " شهردار آمل نيز در اين جلسه با بيان اقدامات انجام شده شهرداري در طول يکسال اخير گفت : تمام تلاش شورا و شهرداري خدمت صادقانه به مردم است .

وي افزود: اگر کسي نتواند از فرصت هائي که دارد براي مردم کاري انجام بدهد به مردم خيانت مي کند چرا که مردم نظاره گر کار ما هستند و اگر کاري از مسوولين ببينند بطور يقين حمايت مي کنند .

وي ادامه داد: همه از شهرداري توقع کار و کمک دارند غافل از اينکه چگونه شهرداري بايد مورد حمايت قرار گيرد .

شهردار آمل با بيان اينکه فقط پنج درصد بودجه شهرداري را دولت تامين مي کند و 95 درصد ديگر را شهروندان بايد تامين کنند ، گفت : اولين خدمت شهرداري جمع آوري زباله است که ساليانه بالغ بر 30 ميليارد ريال هزينه جمع آوري زباله در اين شهر مي شود.

وي ادامه داد : شهروندان بابت جمع آوري زباله در طول يکسال پنج ميليارد ريال پرداخت مي کنند .

عليزاده با بيان اينکه آمل اولين شهر در استان مازندران است که داراي طرح جامع پسماند مي باشد گفت: تا کنون هيچ گونه اعتباري براي اجرائي شدن اين طرح دريافت نشد .

وي افزود : شهر آمل نيازمند توسعه است و اين آمادگي را داريم که با کمک انبوه سازان پروژه هاي خوبي را در سطح شهر شروع کنيم .

شهردار آمل در خصوص اجرائي شدن بافت قديم ، پل روگذر ميدان 17 شهريور و طرح مطالعاتي ترافيک شهر مطالبي را بيان کرد.عنوان داشتند .

در ادامه اين نشست " سيد محمد پژومان " رييس شوراي اسلامي شهر آمل نيز گفت : امروز شهردار به تنهائي نمي تواند نسبت به رفع مشکلات شهر اقدام کند بايد همه دست به دست هم بدهيم و امکاناتي که در اختيار داريم براي عمران و آباداني شهر انجام بدهيم.

وي به مظلوميت شهرداري و طلبکاري ميليارد ريالي بابت عوارض نوسازي دستگاههاي دولتي اشاره کرد و گفت: اگر برخوردي داشته باشيم ، شهرداري را به ظالم بودن متهم مي کنند.

وي بر همت همه مسوولان دستگاههاي اجرايي در ايجاد شهري آباد تاکيد کرد.

در اين نشست مقرر شد تا کميسيوني مرکب از نمايندگان شورا و شهرداري و انجمن انبوه سازان ايجاد شود تا در جهت رفع مسائل و مشکلات موجود تصميماتي اتخاذ نمايند .

شهر آمل داراي حدود 200هزار نفر جمعيت است./ایرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.